...

Pravila privatnosti

TUTTO PLUS j.d.o.o.

Opći uvjeti poslovanja i korištenja

1.   OPĆE ODREDBE

1.1.       TUTTO PLUS J.d.o.o. pruža online uslugu putem svoje Internet stranice na domeni www.tutto.hr na World Wide Web mreži Internet

1.2.       U okviru Internet stranice www.tutto.hr TUTTO PLUS J.d.o.o. daje uslugu trgovinskog zastupanja u pravnom poslu prodaje robe između korisnika Internet i to Prodavatelja i  Kupca, te organizira transport predmeta prodaje.

2.    ODGOVORNOST

2.1.        Ove Opće uvjete poslovanja i korištenja kao i Izjavu o povjerljivosti korisnik prihvaća prilikom posebne registracije na www.tutto.hr elektronskim putem što je preduvjet sudjelovanja na www.tutto.hr. Tom prilikom svojevoljno ostavlja osobne podatke prema kojima će se TUTTO PLUS J.d.o.o. odnositi sukladno Izjavi o povjerljivosti koja je objavljena na Internet stranici TUTTO PLUS J.d.o.o. .TUTTO PLUS J.d.o.o. poziva korisnika da pročita ove Opće uvjete poslovanja TUTTO PLUS J.d.o.o. te Izjavu o povjerljivosti jer će se ta pravila primjenjivati za korištenje usluga www.tutto.hr kao i u slučaju eventualnog nesporazuma.

2.2.       Korisnicima usluga koje pruža www.tutto.hr smatraju se registrirani korisnici.

2.3.       Korisnik izričito prihvaća da TUTTO PLUS J.d.o.o. ne može biti odgovorna za ponašanje korisnika  usluga, kao i da rizik od moguće štete u cijelosti snose korisnici usluga, a u skladu sa pozitivnim propisima  Republike Hrvatske.

2.4.       TUTTO PLUS J.d.o.o. nije odgovorna za eventualnu privremenu nedostupnost stranice www.tutto.hr ili bilo koje njegove platforme, niti za djelomični ili totalni prekid rada ili pogrešnog rada.

2.5.       www.tutto.hr može biti privremeno nedostupna ili dostupna u ograničenom opsegu, kao rezultat redovnog održavanja sustava u slučaju nadogradnje sustava te zbog problema više sile.

2.6.       www.tutto.hr zadržava pravo izmjene, ukidanja (privremeno ili trajno) bilo kojeg elementa, kao i usluga koje pruža, i sadržaja odnosno unosa, bez prethodnog odobrenja ili obavještenja, uz primjenu dobrih poslovnih običaja.

2.7.       TUTTO PLUS J.d.o.o. nije odgovorna za tehničke probleme koji mogu dovesti do kašnjenja i/ili pogrešne obrade elektroničkih podataka. Na sva pitanja koja nisu regulirana posebnim uvjetima korištenja www.tutto.hr, primjenjuju se Opći uvjeti poslovanja, te pozitivno zakonodavstvo Republike Hrvatske, kao i drugi relevantni međunarodni propisi.

2.8.       TUTTO PLUS J.d.o.o. ne garantira za točnost, pouzdanost, kao ni za sam sadržaj postavljen od strane korisnika. Tekstovi, komentari, fotografije i drugi unosi koje korisnici ostavljaju u za to previđenim rubrikama, moraju biti točni i ispravni. Za točnost na taj način unošenih podataka, odgovaraju korisnici koji su ih unijeli. Točnost unosa podrazumijeva da dolaze iz nekog kompetentnog izvora i/ili osobnog iskustva korisnika. Za svaki pojedini unos isključivu odgovornost snosi korisnik koji je unio podatke.

2.9.     www.tutto.hr Internet stranica prilikom svog funkcioniranja poštuje društvena pravila i zakone. Korisnik koji uoči problem, povredu, neprihvatljiv sadržaj i sl. dužan je izvijestiti TUTTO PLUS J.d.o.o. na email adresu info@tutto.hr

2.10.   www.tutto.hr ne odgovara u slučaju da podaci, slike i drugi elementi Internet stranice povrijede ničija intelektualna ili autorska prava. Ako mislite da je neko vaše pravo povrijeđeno ili da je povrijeđeno pravo trećeg, obavijestite TUTTO PLUS J.d.o.o. na info@tutto.hr

2.11.   www.tutto.hr zadržava pravo poništiti nepotvrđene korisničke račune, ili račune koji su neaktivni dulje vremena kao i ukloniti oglase koji su prema kriterijima TUTTO PLUS J.d.o.o. ili zakonskim kriterijima neprihvatljivi za objavu.

2.12.    Odnosi na www.tutto.hr odvijaju se između Prodavatelja i Kupca (registrirani korisnici Internet stranice www.tutto.hr) uz trgovinsko zastupanje TUTTO PLUS J.d.o.o.. putem www.tutto.hr Internet stranice. Prodavatelj može biti pravna osoba, a Kupac može biti pravna i fizička osoba. Izdavanje računa, odnosno sklapanje Ugovora o kupoprodaji robe obvezuje sukladno zakonu Prodavatelja te ne spada u obvezu trgovinskog zastupnika.

2.14.    Ukoliko nastane odnos između Prodavatelja i Kupca koji je evidentiran na www.tutto.hr Internet stranici, TUTTO PLUS J.d.o.o.. S pozicije trgovinskog zastupnika ispunit će svoje obveze iz ugovora i ovih Općih uvjeta poslovanja.

3.    PRAVILA ZA KORISNIKE

3.1.       Putem www.tutto.hr nije dopušteno sklapati ugovore o prodaji:

  • lijekova
  • medicinskih i veterinarsko-medicinskih proizvoda
  • eksploziva
  • duhanskih proizvoda
  • oružja
  • pornografskih ili erotskih sadržaja te ostalih proizvoda čija je zabrana prodaje na daljinu uređena posebnim propisima.

 

Prodavatelj se prihvaćanjem ovih Općih uvjeta poslovanja obvezuje da neće:

  • stavljati sadržaje u neodgovarajuće kategorije, odnosno u kategorije portala koje smisleno ili sadržajno odudaraju od unesenog sadržaja.
  • kršiti zakone, prava trećih osoba ili ove opće uvjete
  • mijenjati uvjete prodaje prema kupcu njegovog proizvoda nakon što je kupac potvrdio ponudu
  • odustati od isporuke proizvoda kupcu koji je valjano potvrdio ponudu a ako to ipak učini da će pravovremeno o tome obavijestiti kupca i TUTTO PLUS J.d.o.o. te naknaditi eventualnu štetu koju kupac pretrpi
  • negativno manipulirati s cijenom ili se miješati u ponude drugih prodavatelja
  • manipulirati s cjenovnom strukturom TUTTO PLUS J.d.o.o. naknada odnosno troškova
  • slati lažan, netočan, zbunjujući, pogrdan, klevetnički sadržaj putem e-pošte
  • zaobići pravila TUTTO PLUS J.d.o.o. suspendiranjem svog računa ili ograničenjem na računu prenijeti svoj račun www.tutto.hr i korisnički broj trećoj strani bez TUTTO PLUS J.d.o.o. saznanja
  • distribuirati viruse odnosno neke druge zlonamjerne tehnologije koje mogu nauditi TUTTO PLUS J.d.o.o. ili interesima vlasništva korisnika TUTTO PLUS J.d.o.o.
  • prikupljati informacije o korisnicima uključivo mail adrese bez njihove suglasnosti

4.    UVJETI KORIŠTENJA USLUGA WEBSHOPA

4.1.       TUTTO PLUS J.d.o.o. nije dužan provjeravati niti na bilo koji način kontrolirati ponašanje korisnika TUTTO PLUS J.d.o.o. webshopa, ali može ako to procjeni potrebnim.

4.2.       Zasnivanjem članstva, korisnici pristaju da se na njih, u skladu sa pravilima iz ovih Općih uvjeta poslovanja, primjene posljedice definirane u ovim Općim uvjetima poslovanja.

4.2.1.  TUTTO PLUS J.d.o.o. webshopa zadržava pravo da izbriše ponude tekst, slike, ili bilo koji drugi materijal sa webshopa u bilo kom trenutku bez posebnog obrazloženja. Ovo se odnosi naročito, ali se ne ograničava, na ponude smještene u neodgovarajuću tržišnu kategoriju, ponude sa neuobičajeno niskim cijenama. ponude koje su očigledno neozbiljne, nepotpune ili se protive svrsi TUTTO PLUS J.d.o.o. webshopa, na ponude kojima se vrši, ili se na bilo koji način povezane sa izvršenjem kaznenih djela ili slično.

4.2.2.  Povodom brisanja, ni član, niti bilo koja treća osoba ne može ostvarivati bilo kakva prava ili postavljati zahtjeve prema TUTTO PLUS J.d.o.o. zbog navedenog brisanja.

4.2.3.  TUTTO PLUS J.d.o.o. webshopa također zadržava pravo da, bez prethodnog obavještavanja i bez obrazloženja preimenuje, podjeli, spoji, izbriše, ponovo uspostavi ili na bilo koji drugi način izmjeni ponuđenu kategoriju, kao i da se premjesti postojeću ponudu iz jedne u drugu relevantnu kategoriju.

4.2.4.  TUTTO PLUS J.d.o.o. sadržava pravo da obriše takve ponude bez prethodnog obavještenja prodavatelja.

5.    KOMUNIKACIJA IZMEĐU TUTTO PLUS J.d.o.o., PRODAVATELJA I KUPCA

5.1.       Prodavatelj i Kupac mogu direktno komunicirati međusobno putem www.tutto.hr. Također se mogu obraćati i za pomoć  na kontakt info telefon ili email info@tutto.hr. Podaci o prodavatelju dostupni su Kupcu u cijelosti putem www.tutto.hr korisničke podrške nakon što Kupac izvrši plaćanje te plaćanje bude provedeno preko računa TUTTO PLUS J.d.o.o.

5.2.       Ukoliko smatra potrebnim TUTTO PLUS J.d.o.o. može zainteresiranim stranama dostaviti detaljnije podatke na zahtjev Prodavatelja i/ili Kupca (TUTTO PLUS J.d.o.o., ime, prezime, adresa).

5.3.       Prodavatelj i Kupac obvezuju se odgovarati na upite vezano uz ponudu u razumnom roku.

5.4.      TUTTO PLUS J.d.o.o.je ovlašten ukinuti prikaz ponude Prodavatelja koji ne poštuje pravila komunikacije ili ih zloupotrebljava po procjeni.

6.    OBVEZE KUPCA

6.1.       Kupac je dužan platiti cijenu kupljene stvari. Kupac je dužan preuzeti kupljenu stvar prilikom isporuke. Za sve reklamacije Kupac je ovlašten obratiti se Prodavatelju.

6.2. Ako kupac unutar 3 radna dana ne preuzme pošiljku, ponovno slanje paketa ponovno se naplaćuje.

7.    DOSTAVA

7.1.       Na TUTTO PLUS J.d.o.o. webshopa dostavu od Prodavatelja do Kupca vrši dostavna služba koju je odabrao TUTTO PLUS J.d.o.o. studio na cijelom teritoriju Hrvatske.

7.2.       U trenutku kad je kupac finalizirao narudžbu TUTTO PLUS J.d.o.o. prima obavijest i ponudu putem e-maila, te rok za isporuku robe od dana uplate.

7.3.       Proizvodi moraju biti adekvatno pakirani za prijevoz robe.

7.4.       Pod adekvatnim pakiranjem pošiljke podrazumijeva se stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju i sl.) zbog sprječavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja ili sadržaja drugih pošiljaka za vrijeme prijevoza.

7.5.       Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti pošiljke te uvjetima i duljini relacije na koju se prenosi.

7.6.      TUTTO PLUS J.d.o.o. ne odgovara Kupcu odnosno Primatelju za manje ogrebotine na proizvodima koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe ako ogrebotine ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i uporabljivost proizvoda. Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

8.    REKLAMACIJE

8.1.       TUTTO PLUS J.d.o.o. posreduje u reklamacijama od strane kupca prema dobavljaču na način da je portal TUTTO PLUS J.d.o.o. komunikacijski kanal preko kojeg informacija o reklamaciji ide od kupca prema prodavateljima.

8.1.1.  Reklamacija od Kupca je pravovremena ako je podnijeta u zakonskom roku od datuma primitka pošiljke od strane dostavne službe koju odabere TUTTO PLUS J.d.o.o..

8.2.   Prodavatelj se obavezuje prihvatiti sve reklamacije od Kupca u zakonskom roku koji je predviđen za trgovinu putem Interneta i snositi troškove dostave.

 

9.    IZVAN SUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr.:

  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I, info@mirenje.hr

 

  • Profi Test d.o.o, Centrom za mirenje, Medijator, Bjelovar, Petra Hektorovića 2,

medijator@medijator.com.hr

  • Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori , Zagreb, Rooseveltov trg 2., sudcasti@hgk.hr
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1,

hup@hup.hr.

  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2

 

10. ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA:

  1. Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:
  2. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

 

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU

Na našim internetskim stranicama upotrebljavamo kolačiće kako bismo vam omogućili bolje korisničko iskustvo..
cookie policy.